Donnerstag, 1. August 2013

1000 views!! :)

Share it Please
Oh my god guys you are truly amazing!! :) Thank you so much for your interest in my blog and I'm really happy that you seem to like it :)

1000 views is amazing for me. I never expected so many people being interested in my reviews :)

As a "surprise" I can announce that I will post my new review tomorrow :) I just finished "Graceling" yesterday and so I'm going to post my new review and my July look back tomorrow :)


Hope you enjoy :)








Ihr seid einfach unglaublich!! :) Danke für euer Interesse an meinem Blog und freue mich sehr darüber , dass ihr meinen Blog so mögt :)

1000 views ist so unfassbar für mich. Ich hätte niemals erwartet, dass so viele Leute Interesse an meinen Buchrezensionen haben :)

Als eine kleine "Überraschung" kann ich euch sagen, dass ich morgen meine neue Rezension hochlade ;) Ich habe gestern "Die Beschenkte fertig gelesen und deshalb werde ich morgen meine neue Rezension posten und meinen "Juli Rückblick" :)


Ich hoffe es gefällt euch :) 

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Followers

Follow The Author

Follow

About me

About me
Kim - student - Köln - books - reviews